25 August 2012

CAT vs SNAKE

kucing saya ni xda nama. tapi anak2 dia semua ada nama.. hehe.. kucing ni kami panggil dia mama kucing je. Dah beberapa kali da melahirkan anak.. awsome kan!!. ^__^..
anak2 dia ada 5 ekor yang masih hidup. Nanti saya uploadkan si Liner, Comel, Garfield, Anak Angkat, n Mimiko (nama2 si anak kucing saya).. hihi.. pelik2 gtu.. korang ado??..

Nak dijadikan dijadikan cerita, masa saya tengan syok2 masak di dapur,tiba2 saya nampak si mama kucing terlompat2, terkinja2 kat halaman rumah. Ingatkan dia ni tengah main2 ngan belalang ke, kupu2 ke.. RUPA2NYA.. jeng3.. (suspen cikit).. dia bergelut ngan ular.. nasib baik ular yang tak berapa nak besar. P kesian juga ngan mama kucing tu entah berapa kali da kena patuk. Perasaan saya masa tu Risau, Suspen, Takut sgt2 kalau2 kucing saya mati/ular tu masuk lam umah.

ni la mama kucing saya, (brownis/yellowish sikit) sebelah tu Mimiko (anak si mama kucing)
Tapi, dengan 'power' (chewah) mama kucing saya, ular tu dapat dikalahkan. Bhukan tu saja, badan ular tu terputus dua. Dasyat kan mama kucing saya..:).. Supermak gitu. (cam dalam citer Supermak TV3 jer..hihi)



ular terputus dua digigit mama kucing
Lepas dari hari tu, makin bertambah rasa sayang saya pada haiwan peliharaan. Mereka akan jaga kita kalau kita jaga mereka dengan sebaiknya. Jadi lepas ne, korang yang x suka ngan haiwan peliharaan adik/kakak/abang/jiran 'etc semua jangan buat jahat dengan binatang2 ni semua tau.

TRIPPLECLIKS UNTUK SEMUA..

TRIPLLECLIKS untuk sesiapa saja yang berMINAT.. ^__^
No PRESSURE!!..





SAPA TAU SFI??

Worried about money?
Lose those worries by adding a second paycheck with Strong Future International. Get started FREE. Start seeing money within a few weeks. Learn more at:
www.sfi4.com/11801083/FREE





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja