18 September 2012

Kenakalan yang COMEL!!

RINDU!!

haiszz!! Rindu betul dengan kenakalan 2 orang badut (kesian bebudak ne kena panggil badut oleh anty dia ne.. haha) dalam rumah kami. Ada sahaja keletah yang menghiburkan hati..:) Dua beradik ni memang menggamatkan suasana dalam rumah setiap kali mereka pulang ke kampung. 

Ni la Gelagat Si Badut kesayangan Kami..:)

masa di taska (3 tahun)

brother n sister


Nakal kan?? hehe

Si adik ketawa.. haha

Our Baduts!!..:)


Rindu betuii!! huhu..

Kaktus #1 : Da berbunga pun!! Saya Happy!! ^__^

ehemm ehemm.. ^__^

X sabar rasanya nak kongsi berita baik.. :). Hobi ne datang masa mula-mula ke Sabah. Masa tu kawan sama kerja bawa p jenjalan ke kedai kaktus!..Hari-hari p kedai bunga (xjauh pun dari ofis) then mula la beli satu persatu bunga kaktus d kedai tu (siap pakej baja/pasu lagi..hehe). Lama-lama, jadi hobi pula..^__^

Sebelum ne,saya cuma pernah tengok kaktus gurun je (dalam buku/tv). Bentuk tu je yang selalu saya bayangkan kalau orang tanya pasal kaktus.Tapi bila dah p kedai kaktus tu, macam2 jenis kaktus yang ada. Then mula la jatuh cinta dengan kaktus ne.

Kaktus yang saya beli beberapa bulan yang lalu, berbunga juga. Walaupun pada mulanya saya beli xmengharap sangat kaktus ne berbunga sebab kudup bunganya kecik sangat (takut xpandai jaga)..

Tadaaa
satu lagi kudup belum kembang sepenuhnya..:)

baru pindah pasu baru..

pssssstt : Nampak x #1 pada title??.. haa mean post tentang kaktus bukan setakat entry ne je..Pasni kaktus #2 , #3 dan seterusnya akan menyusul.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja