04 September 2012

SEGMEN MIZZ WENN : JOM TAMBAH FOLLOWERS DIBULAN SEPTEMBER !

segmen ni dari (klik banner-bolehlah join sekali) ^__^ cik MIZZ WENN


MY HOMETOWN

Kampung Halamanku = Kampung Opar, Bau Sarawak.

Sangat beruntung rasanya saya apabila berpeluang tengok pemandangan kampung halaman dari atas. Kita dapat lihat sebesar mana kampung kita, kedudukan rumah dan rumah jiran-jiran yang lain. Lebih-lebih lagi kalau berjauhan dengan kampung sendiri, tengok gambar rumah + kampung halaman da cukup terubat rasa rindu.

Dah tengok gambar, baru saya perasan rumah kami nun jauh kat tepi walaupun lau masuk kampung rasa macam rumah kami berada betul2 di tengah kampung.. haha. Dah tengok dari atas baru dapat cam betul-betul.. 

Jum tengok kampung halaman saya.. ^_^.. Sebelum tu saya nak bagi kredit kat uncle saya / jiran depan rumah Uncle Jos Kidem sebab dia yang ambil gambar ni / tuan punya gambar. :)


Dari simpang masuk kampung
 

Yang ni blur sikit


Centre: Rumah Baruk (Design rumah yang diadaptasi oleh Kampung Budaya Sarawak/Sarawak Cultural Village)



Rumah Saya boleh dilihat dalam gambar ni ^_^


Bangunan besar kat tengah tu, SEKOLAH RENDAH kampung kami. ^__^


Ni lah Kampung HALAMAN saya..:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja