seringgit dua ikat

22 September 2012

Ermm.. Saya Kehilangan Jejak..

Setiap kali berblog, perkara pertama yang dibuat adalah check Cbox.. Sebab kat situ medium paling mudah kita nak balas kunjungan blogger lain ataupun nak blogwalking.

Excited tau, nak balas kunjungan dan tinggal jejak pada blog-blog lain juga. Share something, find another new friends, bertukar pendapat, bertegur sapa dan banyak lagi sebenarnya. 

Tapi, ada juga yang letak Link sesat kat cbox. Kita tau Link sesat tu boleh dapat untung, boleh tambah tabung sendirian berhad anda, tapi jangan la buat kita macam ne. Kalau sekali dua tu, saya boleh terima tapi kalu dah berkali-kali dengan nama yang sama tapi masih juga link ads,tolong sangat-sangat hentikan.

Bukan saya xnak tolong tambah, tapi promote la dengan cara yang betul. Kalau nak letak d cbox pun gtau la,buat apa nak risau orang xnak klik k nak klik. Saya jamin mesti ada orang klik,okeyh. ^__^

Sebenarnya banyak medium lain yang kita boleh guna untuk promote link contoh yang terbaik ----> FACEBOOK.. [pengalaman sendiri-memang berkesan]. 

Minta maaf lau ada terlebih tingkah dan perkataan, saya juga baru belajar x berniat pun nak menyinggung mana-mana pihak.

Selamat  berhari Sabtu.:)





3 comments:

fifie said...

Never leave any comment on cbox. Huhu. Sebab takut tuan blog tak notice, fie lg prefer tinggal di ruang komen.

Momo said...

aok..kmk pnh klik satu blog tok..konon tek nya tinggal jejak..sekali nangga berjela2 jak iklan..geram ati mek..

Restaurant Cleaning Kent said...

This was great to read thank you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja