23 October 2012

Wanita Bawa Anak Main 'Game' 8jam Sehari-HM

"Mama bosan : Alasan BOSAN urus rumah tangga menyebabkan seorang wanita menghabiskan masa sehingga lapan jam sehari sejak setahun lalu di sebuah pusat siber untuk bermain permainan komputer. Lebih teruk suri rumah berusia 20-an itu turut membawa anak lelakinya berusia tiga tahun." sumber-Harian Metro




:( ..Jagalah anakmu sebaiknya. Berikanlah dia contoh yang baik kerana dia baru mengenal dunia. Janganlah mempengaruhi dia dengan perkara-perkara yang tidak baik kerana dialah bakal menjadi tulang belakang dan menentukan masa depan negara.

Semoga takkan ada mama/papa lain yang sebegini. Sedih sangat tengok budak tu, sampai dia tertido-tido g kat kerusi sambil tunggu mama dia duk layan internet ja. 

Learn from others mistake. Jadikan pengajaran dan panduan kita semua, okeyh!!..

7 comments:

NinaMissKechik said...

bertapa selfish die...hanya kerana nafsu semata-mata,sanggup buat anak die macam tu?? Tak layak untuk mendapat dan digelar ibu/mak/mama...MasyAllah...

:: Mrs.Eady :: said...

giler!

Azizul Hakim said...

addicted giler mama ni

Dunia Wilma said...

Adakah patut macam nie...Gila betul la wanita nie...

Herman Bagus said...

wahhh tak perlu di contoh itu

MarliaMarble said...

Aduh,mak macam ni pun hado ke..? -_-''

Pelangi Senja said...

Dia belum bersedia jadi mama lagi mungkin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja