15 September 2012

Ehh.. Cili pun ada kembar??

haha. cam sakai ja saya ne tengok cili bercabang dua. p seriously, sebelum ne saya memang x pernah pun jumpa cili ada cabang/kembar.

Masa syok-syok ambil cili lam plastik nak buat sambal cicah aritu, terjumpa pula dengan cili ne. Nak tengok x macam mana rupa cili ne??.. 

taraa---->




Unik kan?.. saya x makan pun cili tu, masih elok g dsimpan lam peti ais.. ^__^..

15 comments:

Michelle Hopell said...

jangan makan cili , sik bagos untuk kulit. hehehe~

Pelangi Senja said...

mena ka dear??..haduii..

Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

hehe, nnti ade org na beli

Along Polimas said...

kenapa nak simpan?kikiki
Dalam kekalutan berpolitik perlu juga kita kembali kepada yang asal..Iaitu kita belajr balik hukum metaati penguasa (kerajaan), jom terjah disini http://kehidupanseorangbujang.blogspot.com/2012/09/taat-pada-penguasa-ada-batasnya.html ulasan oleh Dr Asri

Hanna said...

orang tua-tua kata kalau makan benda-benda kembar ni nanti anak dapat kembar. hehehe.. Hanna pun tak tau la betul ke tak..

Pelangi Senja said...

mana da org nak beli. haha.. :)

Pelangi Senja said...

sebab jarang jumpa.. ^__^ sayang nak makan..:)

Pelangi Senja said...

sebut-sebut pasal kembar, dalam family kami dah ada 4 pasang kembar..hehe..

muhammad asyraf said...

simpan kak.. kenangan.. rare ni.. :)

Pelangi Senja said...

haha.. lama-lama bruk juga tu dik..:).. tgk lam gamba je esok lusa

ref said...

hahah makan trus je, baru omm. hehehe jangan simpan lama2, nanti ia bertukar warna. hahahaha buruk suda

Pelangi Senja said...

haha.. nda brani makan..:).. aduii..

BeLLa said...

kalo makan cili bole kurus hihi ^^

Pelangi Senja said...

betul ka ne dear??.. hihi..

Abu Rawahah said...

Saye mmg tgh cri cili kembar.... Boleh kirim pada sye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja