14 September 2012

Oh TIDAK!! BLACKOUT!!.. Grrrrrr..



huhu.. blackout la pulak!! Nak buat apa xda letrik nih?.. haduii!!.. depan gelap belakang gelap kiri kana punnngg gelap!! Harapkan dating ngan laptop ja. Lau laptop habis battery, uwaaaaa!!.. 

elek- elek ko battery keyh.:).. love u!!..

dah hujan lebat nih..lau ko habes nanti tdo awal la nih jawabnya.. ohhh no!! mata lum ngantuk kena paksa tdo gak.. habis da gelap kan. 

lau tempat korang xda letrik d umah/ blackout korang buat apa?..selain jawapan keluar jenjalan cari tempat yang ada letrik.. :p

Jum kongsi sama2..


8 comments:

rafflesia said...

kalau syieda, syieda tido je. hahaha sebab nak keluar lagi takut. takut jatuh tangga.. tergolek pula..hihi

FaiZaH Fyn said...

dekat uni dulu kalau blackout mesti duduk tepi tingkap..lepas tu gelak tengok budak laki tengah sedap main futsal tetiba gelap satu padang kawad

BeLLa said...

pasang lilin bru ok sikit :D

Pelangi Senja said...

hehe.. dulu masa kecik-kecik lau xda letrik suri suka main lilin.. pastu cabut 1helai rambut p bakar.. kena marah ngan mak kaw2.. haha

Pelangi Senja said...

haduii. haha..

Pelangi Senja said...

baru romantik kan?.. haha

Michelle Hopell said...

err alamakk ... eii suri xboh pandang belakang arr,ada hantu kelak dekat ko. haha :D

Pelangi Senja said...

haha.. xda eh..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja