seringgit dua ikat

29 September 2012

Nuffnang? Kenak Camya?

Lamak da ku sik klaka Melayu Sarawak since menumpang di Negeri di Bawah Bayu tuk. Nektuk ctok siya sinun dengar sidak klaka BAH, Bule Ba Kalo Ko,.. Serious! Aku Rindu ngan tempat asal ku.
So, 1st time klaka Melayu Sarawak untuk entry tuk release kit asa. Walaupun cukup sekadar bermadah lam ati, p ku puas!.. 

Rindok ati ngan geng semua eh?? pa ka kes ku melalut tuk??--> lalala-->Padahal nak ngerco pasal NUFFNANG luk.. Nuffnang sistem down aih??.. Sik cayak?

Dah ku berbait ngan Nuffnang sikda pasang kayu tiga agik ngan iklan-iklan lain p tub tub ----> ooooohhhh!!


Cam ni la nak dapat buff earning secepat mungkin tu ka?.. aishhh!!..Aku sik sabar nak cash out weii.. Desperate sekali jak bunyi ya..(boh anok mekk---->rindu indah ku ngan word ya) haha!

Nuffnang sayang, ku mok Buffering Earning Aihhh!.. Give Me Please!!.. mmmuahhh (euuw,kenja ko ya May!wahaha)

phewwww!! puas ati pat klaka melayu Sarawak walaupun hanya bermediumkan entry dalam blog tuk..



8 comments:

Tauke Budu said...

susah jugak nak faham..aigo..

Unknown said...

hehe.. nanti2 saya translatekan..:)

thomas said...

mcm2 sedang terjadi kat Nuffnang,
saya pun pening kepala.

teratai said...

Faham sikit2 aje...

Nana said...

saya faham hehehe. alang2 singgah nak tggl jejak. jom join segmen review blog jom :) http://ernaziana.blogspot.com/2012/09/segmen-review-blog-by-superkitty.html

THE AUTHOR said...

Tak paham ler dik..hihihii.

Unknown said...

hehe.. sori bagi yang x faham.. lau ada masa rajin nant, saya buat entry blaja bhasa melayu sarawak pula yah..:)..
saya buat entry tu dlm Bhs srwk sbb rindu sangat nak cakap bhsa sendiri.. lain tempat, lain bhs.. malangnya kat tmpat saya skrg, xda teman sesarawak.. lpun lama x balik..rindu ngan tmpat sendiri..huhu
haha bule jadi enrty baru pula comment saya ne..

Maria Menado~ said...

owh. saya faham sebab kawan saya belaja hari tu ramai sarawak yang rapat dengan saya tapi tuk balas balik tu susah sikit. ngee~

dan masalah ni pun sebijik macam saya. sebab tu last2 saya tak mo letak iklan terus. hehehe. tak tahula kenapa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja