seringgit dua ikat

01 September 2012

RILEKS JAP: BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG + KEROPOK IKAN

Silang Kaki Sambil Control Remote TV


Disebabkan saya xnak membzkan diri dengan perkara2 lain malam ni, jadi saya duk depan TV sambil2 tekan2 button remote cari siaran yang best. Last2 ASTRO RIA tayang balik telemovie BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG.

Sambil tonton telemovie BMSB, saya makan keropok ikan goreng <3 bawa dari KL. 


Sebenarnya BMSB ni dah pernah ditayangkan sebelum ni, tapi saya xsempat nak tengok betul2, baru kali ni saya ada peluang nak tengok. 




JOM LAYAN SAMA2(lau yang xsempat/xpat tgk dari awal xpa, nant saya letak movie d sini)


 

Selamat beristirehat.. ^__^

2 comments:

IFA Athirah said...

comeynye randy!wohooo

Unknown said...

haha.. kan??..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja