seringgit dua ikat

11 September 2012

Segmen Bloglist Pilihan Cik Putri

Hari ni saya excited juga nak join satu lagi segmen. (lepas terpandang banner yang cute/cantik/jelita nih.. ^_^)

KLIK banner di bawah untuk join yer..:) 


Antara "copy and paste" hadiah / ganjaran yang bakal diperoleh :

"Ok lah, kali ni aku nak pilih 5 blog as bloglist kat sidebar aku. Jangka masa untuk blog tersebut menempel kat sidebar aku, bergantung kepada keadaan. 3 bloglist teratas akan ditentukan oleh Top Referral means makin banyak promote, makin tinggi referral dari korang, dan 2 lagi ditentukan oleh random picker. 3 bloglist teratas itu juga akan menerima sepasang contact lens setiap seorang" kata Cik Putri

Segmen tamat : 16 September 2012 / 11.59p.m

4 comments:

Unknown said...

join lg ...
aku up lg untuk lu,meh tengok sini.tag ktk.. heehe~

damnright-welcomestalker.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

Pelangi senja said...

okeyh gurl.. hehe..:)

Cik Putri said...

tq for joining dear ^^

Mia Liana said...

datang sini dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2012/09/segmen-bloglist-pilihan-cik-putri.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja