19 October 2012

Si Anak Sudah Membuka Mata..

Anak comel saya yang baru nak masuk dua minggu dah pun beransur-ansur membuka mata n melihat dunia..

Cuteeee sangattt!..
Saya bagi nama dia Grey, sebab bulu nya ada warna kelabu.. 
Setiap masa saya intai kotak n angkat Grey letak kat sebelah.. :D
aduhai Grey.. macam anak patung je lau tengah tido.. sweet sangat.. k2.. jom tengok kecomelan Grey..^__^





11 comments:

miss fluffy said...

hiks...alololo cutenyeee^^

Cik Ain said...

tahniah anak dah buka mata ahaha omeyhhh wooo

dhiashahida said...

ehh mata bb eow ye da celik la..;) tomeiii.:)

Dunia Wilma said...

Cutenya ^_^

Mimie Najib said...

comelnya..mcm miaw2 kita jgk..geram tgk miaw ni klau time kecik2..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh comelnya,,tu kalau dah besar sikit da pndai main, lg cute =)

Pelangi Senja said...

:D. tiap kali pegang memang rasa nak picit je sebab geram tgk si Grey ne.. hehe

fifie said...

Tunggu dia besar sikit, mesti awak tak nak lepas. Hehe

Nana Hashim said...

comelnye telinga dia...

Jue Jaynee said...

haha comel sungguh...

Herman Bagus said...

lucu lucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja