seringgit dua ikat

10 September 2012

Berjejak Kasih Dalam Segmen with KAJOL!!

Mula-mula join segmen sebab nak jenjalan cari blog/kenalan baru, so kumpul kumpul segmen p x banyaklah yang diJOIN ikut mood gak. hehe. 

Segmen the latest ne happening gak. D'wujud'kan / d'jelma'kan..(suka betul menggoda bahasa..kihkihkih)..oleh-->boleh check entry saya yang sebelumnya d SINI.

X sangka pula da check senarai yang join memang banyak yang ikut. So,tanpa membuang masa misi berBlog_Walking pun bermula. Dari atas saya kelik sampai bawah, then mata tertumpu pada satu nama-->HERMA JULIANNY_macam kenal dengan nama itue,tapi di mana ya.

Nak tahu punya pasal lagi2 tengah rajin berBW p juga terjah.. YES!! memang betul tekaan saya..^__^..Saya jumpa KAJOL..hehe..

Napa saya(bukan saya saja,satu kelas tau..^__^) panggil dia dengan nama KAJOL? Dulu masa sekolah dia suka sangat pakai scarf ala ala Anjali dalam cita2 KUCH KICH HOTA HAI.. Lau time kelas memang dia xpenah miss guna scarf..COMEII sangat!!..hehe.. Lau nak kenal miss Kajol kami boleh p terjah blog dia d SINI

So,lau korang nak tambah kenalan disarankan sangat2 Rajin2lah bersegmen.. Mana tau korang pun akan berjejak kasih gak cam saya.. hehe..# >Herma miss u my fren..:)<#

Memang sebijik camni dia guna scarf..hehe :)



5 comments:

Mawar Indah said...

mesti comel mcm kajol~

Unknown said...

aduhai meng~~
hahaha...
sukati jak muu tih neh...=p
jobong geh d muu..
tuui x dapod muu tiak..;)

Unknown said...

haha.. miss dat time herma..:).. yala herma.. ku pun da jauh teak, x d unimas g..

Unknown said...

dia memang comel tau.. hehe

Hermanbagus said...

kajol cantik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja