09 September 2012

Kisah Klasik #1 : Bila Rindu

Bila hati mula nak ingat-ingat kisah lama,mulalah rasa rindu terbayang-bayang saat-saat bersama. Berkongsi pendapat, berkongsi minat, memang sangat indah.. huhu

Mesti korang pun sama kan. Lau saya rindu dengan saat-saat indah saya, saya vaksinkan(vaksin kunun) rindu saya dengan buka balik folder-folder lama yang menyimpan seribu satu kisah suka suki duka lara ne..bungaaaa sangat..emo sangat,hahaha..

Okeys-->serba serbi Kisah Klasik saya diceritakan dengan gambar di bawah.. huhu :'(.. sedih/rindu/..


Tahun 1
Gamelan Team

Meraikan Kejayaan Bersama Lecturers Tersayang
Wif our Puan Jamilah
Kami ke Santubong
Ramah Tamah Raya
Classmate yang gila-gila
Team Gamelan yang Sporting juga

14 comments:

Michelle Hopell said...

betol3 ... mun kita dah melepasi tahap ya pasti rinduk nak.
btw , wish one is u? heehe ;)
ada kat gamba sik? :D

Herma Julianny said...

Memeng keh tih???XD

Che Rosliza Che mat said...

Singgah dan follow...

Pelangi Senja said...

auk hermaku sayang.. haha

Pelangi Senja said...

nok ne pic paling byk kuar yala kmk.. :P..

Pelangi Senja said...

Makasih..:)

Everything's Everythings said...

Some small picture with a lot of memories I bet~! ^^

zaxx said...

really make me think of my frenzs..:( the memories will last forever..:)

Faizal @ Ejai said...

bagaikan keluarga...hehehe..

Pelangi Senja said...

betul tu..:)

Pelangi Senja said...

yes.. being students have a lot of d greatest memories dat cant b 4get frever

Pelangi Senja said...

^__^..

Michelle Hopell said...

pic last sekali ya , nok makey baju kurung putih ya kitak nak? hehe ^^
hopefully betol :P

Pelangi Senja said...

tepat sekali.. 100 markah.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua Yang Di Atas Adalah Hasil Perah Otak Pelangi Senja